wtorek, 1 maja 2012

Ważne.!!!

Drogie czytelniczki.! ;)
Mam wielką prośbę. Jeżeli czytacie tego bloga i Wam się podoba to zostawcie po sobie komentarz ;) Uwierzcie, że wasze pozytywne komentarze naprawdę motywują do pisania :) po za tym po to jest pisany ten blog żebyście mogły wyrażac swoją opinię na jego temat. Wiem, że nie zawsze jest czas na pozostawienie po sobie komentarza, ale wydaję mi się, że jeżeli macie czas czytac rozdziały (a do krótkich one nie należą xD) to macie również czas na pozostawienie komentarza. A jeżeli nie to możecie później wrócic na naszego bloga i napisac czy wam się podoba ;) jestem bardzo wdzięczna osobom, które te komentarze zostawiają, bo jak je czytam to naprawdę chce mi się te rozdziały pisac ;) Jeżeli jesteście czytelniczkami naszego bloga i coś wam się nie spodoba to napiszcie to ;) razem z Alex postaramy się to zmienic, bo przecież dla Was prowadzimy tego bloga ;) 
Ja jak czytam jakieś blogi to zawsze zostawiam po sobie komentarz. Nawet jeżeli nie mam czasu napisac kilka słów to zapisuję bloga w zakładkach i od razu kiedy mam wolną chwilę to wchodzę i piszę komentarz, bo wiem ile autorki tych blogów się namęczyły przy pisaniu i wiem również, że kilka miłych komentarzy strasznie motywuje do pisania. 
Widzimy na liczniku odwiedzin, że z każdym dniem jest Was - czytelników coraz więcej, ale gdyby spojrzec tylko na ilośc komentarzy to ja, osowiście, nigdy bym nie powiedziała, że tyle razy został odwiedzony nasz blog. Uwierzcie mi, że Was tak naprawdę dużo nie kosztuje napisac jeden krótki komentarz, a nas to bardzo motywuje ;)
Razem z Alex postanowiłyśmy, że jeżeli następne 2 albo 3 rodziały będą miały dalej tak mało komentarzy to po prostu blog zostanie usunięty albo nie będziemy dodawac dalej rozdziałów. Nie chcę Wam tego robic, bo widzę, że osobom komentującym blog się podoba, ale ja na prawdę poświęcam wiele czasu na napisanie jednego rozdziału, a komentarzy jest mało. Miałyśmy zamiar dodac jeszcze wiele rozdziałów, bo mamy wiele pomysłów, ale jeżeli blog dalej będzie tak rzadko komentowany to niestety, ale nie będziemy miały wyjścia. Jeżeli ktoś poczuł się zaszantażowany albo coś to bardzo przepraszam, ale nam naprawdę zależy na waszej opinii, bo tak jak już wcześniej napisałam BLOG JEST PISANY DLA WAS.!!! 
Mam nadzieję, że komentarzy trochę przybędzie, bo lubię pisac to opowiadanie, ale jeżeli jest Was tak mało i wiele osób nie komentuje rozdziałów, dzięki którym pojawia się uśmiech na twarzy to nie będę poświęcac tyle czasu prawie że na marne.

Zuza

3 komentarze:

  1. Piszcie dalej ! Dla mnie ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam waszego bloga i mam nadzieje że będziecie pisać dalej :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Pojawi się jeszcze kilka rozdziałów, ale jeżeli dalej blog będzie tak słabo komentowany to pewnie przestaniemy go prowadzic. Przynajmniej na jakiś czas. Tak jak napisałam w notce powyżej komentarze są bardzo ważne przynajmniej dla mnie i Alex, bo bardzo motywują, ale niestety jest ich bardzo mało z czego wynika mały brak chęci do pisania, bo wiele osób odwiedza bloga z tego co widzimy, ale nie zostawia po sobie "śladu" ;( wszystko się okaże "w praniu" :) na pewno jeszcze kilka rozdziałów się pojawi a co dalej to zobaczymy ;)

    OdpowiedzUsuń